Doram emziği doğduğu günden beri veriyorum tiksiniyo kaç tane emzik aldık hepsini denedim kusturuyo süt damlattım oda çare etmedi alıyo bazen biraz anne memesi gibi emiyo süt gelmeyince atıyo ağlıyo tekrar tekrar verdim sonuç aynı çok istedim emzik fakat almadı 😔