Doğru emzirme pozisyonunu yakaladığına emin misin :)
Ben ilk 20 gün ağlaya ağlaya emzirdim, ve doğru emzirdigimi ZANNEDİYORDUM :) özellikle makas kesinlikle yapmamalisin, memenin ucu değil kahverengi bölgenin tamamini bebeğin ağzına vermelisin.
Ayva çekirdeği jeli, kremler , açık tutmalar, süt surmeler , incir çekirdeği yağı kantaron yağı vs vs kullanmadığım bişey kalmadı :) çocuk emiyordu kanıyordu resmen , sürüyordum biraz ağrısını alıyordu emince tekrar yara açılıyordu . 20 gün inan ağlaya ağlaya emzirdim :)
Sonra doğru emzirdigimi zannettigim halde arastirdim , doğrusunu buldum bebeği doğru emzirince erkenden iyileşti :) C POZİSYONUNDA EMZİRMELİSİN internette videolarda izleyebilirsin