Bizimhikayemiz sarılık riski yoksa ve kilosu iyiyse 1 aydan sonra açıldığında uyanır dedi doktorum da bana benim ki de 26 günlük sarılım vardı en başlar da 1 buçuk saatte falan uyandırıyordum şu anda sarılır bitti kendisi uyanıyor zaten 2 2 buçuk bazen 3 saatte acıkınca bende çok ellemiyorum geceleri gündüz güzel uyuyor ama geceleri genelde 2 saatte uyanıyor gazdan dolayı tabii bir de nedense gündüz gaz daha az gece daha çok oluyor uyumuyor