Alman üretimi sanırım Almanya’da bile çok rağbet görmüyormuş aptamil ama iyi şişiriyor
Prensesannesi61 seçenekleriniz arasında yok ama içeriği temiz katkısız olarak keçi sütlü olan golden goat öneririm onu kullandım bir süre şimdi doktorumuzun tavsiyesiyle evolviaya geçtim evolvia da probiyotik de var başka hangi mamalarda var bilmiyorum içerik olarak daha kapsamlı geniş gibi geldi ve onun da içeriği temiz katkısız yerli bir marka
Bir de ben kilo aldırdığını da farkettim normalde kilo odaklı kullanmıyorum ama kızım çok iştahlı değil ona bile aldırdı yani