ayazbebek_0 7ay dolmasına az kaldı, 45 günlükten beri gündüzkeri 3saat beklemeye çalışıyorum bazen çok mızmızlanırsa 2-2.5 saatte emzirdiğim oluyo. Geceleri eskiden en az 5-6 saat uyanmazdı ama artık diş midir atak mıdır bazen 2saatte uyanıyo gündüz oyalıyorum bi şekilde ama gece mecbur emziriyorum uyusun diye😅