Gündüz öğle öncesi 1 saat öğleden sonra da 1 saat olmak üzere 2 uyku yapıyoruz
Akşamları da 7:30-8 arası uyur sabah 7 gibi kalkar
Biz de 8+16 yız
Ayağımda sallayarak ya da hamakta sallayarak uyutuyorum sallamaktan memnunum çünkü o şekilde süt içiyor uyuduktan sonra hafif sallanarak 😀