tugcenil iyi akşamlar sizi çok takdir ettiğimi belirtmek istediğim için yazdım ince düşüncenizden dolayı başka bir bebeğin karnı doysun ve mama boşa gitmesin diye uğraşıyorsunuz, bu gözler bu forumda devletten bedava aldığı süt alerjisi mamalarini parayla satan kişiler gördükten sonra sizi tebrik etmeden geçmek istemedim yüreğinize sağlık 🌼