asena0609 grkmediz Bazen sadece keyfi ağladıklarını düşünüyorum biz 8. Hafta atağındayız altı temiz karnı tok gazı yok ama bir ağlıyo görmeniz lazım sanırsınız etini koparıyolar çocuğun 😅
grkmediz asena0609 aynen ya ben de dün eşime diyorum sanki boğazına çöküyolar gibi bi ağlıyo kafayı yiyorum üzüntüden ya
izd Yigitinannesi0312 ay kıyamamm.. nedir bu çekip çekip alma sevdaları, teyallaaam, siz soranızı savmışsınjz, bırakın da kucaklayalım bebelerimizi