Hanımlar kızım 17 aylik aynı zamanda dogumuma 10 gün kaldı ama çocukta anormal bir hızda değişik hareketler başladı herseyi ağzına atıyor oral donem bitmesi gerekmiyor mu artık yerdeki karıncayı kılı tüyü ne bulursa yiyor cam yalamak elleri yalayıp yüzünü yıkar gibi yüzüne saçlarına sürmek önce görmemezlikten geldim dikkatini çekmemek için daha çok devam etti bu şekilde yapmiyoeuz vs. Diye uyardım aslında anlıyor ama gülerek devam ediyor sürekli mız mız ağlıyor sabah akşam aynı üst değiştirmek,alt değiştirmek herseyi ağlayarak yapıyor genel olarak bir memnuniyetsizlik hali var çocukta asla yemek yedirmiyor bize sırayla yemek yiyoruz eşimle ay i sofrada bile yemek yiyemez olduk karnı toksa da beni alın diyor ve heryeri birbirine katıyor je gündüz uykusu düzenli ne gece özellikle geceleri 15 dk bir uyaniyor artık yataktan bile kalkamıyorum agirlastim iyice devamlı eşim bakıyor inanın çok yorulduk sizin çocuklar ne alemde bana bir öneriniz var mı çıldırmak üzereyim en sonunda dayanamayıp birsaha bu şekilde hareketler yapma diye kızdım sabrım tükendi ama değişen birsey yine olmadı sonra vicdan azabından içim rahat etmiyor çok zor