Kızım 2 ay 20 günlük bir haftadır doğru düzgün beslenmiyor emmiyor ne memeden nede biberondan.normalde 90 100 120 ml içen kızıma 30 60 zorla veriyorum. Doktora götürdüm kan tahlili ve idrar kültür testi yapıldı.kanda enfeksiyon yok.temiz çıktı.kultur testini bekliyorum.1 haftada 100 gram kilo.aldi.cok.zor durumdayım ne yapacağımı bilmiyorum.cani isterse içiyor sonrası yok.agzinda vs yara felan yok tek tek baktı dokturumuz. Yaşayan varmı ne yaptı geçti mi gecicimi lütfen