Omerinannesii Kızlar emziriyorum rezene zaten içiyorum içine bir tutam da ısırgan atsam zararı olur mu sizce aşıların yan etkilerini azaltıyormuş ve bolca süt yapıyormuş ayrı ayrı tüketmeyeyim dedim
mysaa1 Omerinannesii benim görümceme ısırgan çayını emzirirken diyette vermişti diyetisyen ama gene yanlısım olmasın . Üstte kalsın 😊🌸
Sesss_s Omerinannesii ben. Cok kullandım ısırgan ve rezene cok güzel süt yapıyor ve ısırgan cayı iltihabı cok güzel atıyor mutlaka kullanın 😍
Mahimdeniz Doğumdan sonra hastaneden çıkarken hemşire gelip emzirme eğitimi vermişti isırgan otunu çok süt yaptığını söylemişti ben de emziren anneler özel çay içiyorum içinde isırgan otu da var sütü arttırdığına şahit oldum kullan canım
Lalalac 3 bardak içmiştim sonra nette rezenenin zararlı olduğunu okudum. Çocuk doktoruna sordum sen içme dedi. Bitki çayları anneye önermiyorum dedi. Öyle bıraktım