Kızlar eşim soyısmımızı e devletten degıstırmeye başvurmuştu o zaman hamıleydım dogdu kımlıgı çıktı o zaman eskı soyısmımız kullanıyorduk kımlık çıktıktan sonra onaylanmış suan esımle soyısmımız aynı kızımın degısık eskı soyısmı kaldı mahkemeye mı başvurmak gerekır yoksa nüfusta değiştirebilir mıyız