Kuboli sagip süt birakmiyor musunuz acaba,hic bisey yememesi de normal degil sanki.acaba kan degerleri mi dusuk baktirdiniz mi.kan degeri dusukse istahsizlik ondan olabilir.sevdigi ek gida hic mi bisey yok.ne bilim mesela kahvalti da pankek krep yumurtali ekmek omlet labne fln genelde bebekler sever yani.karisim pure ile mi basladiniz ek gidaya.eger oyleyse o tarz sevememistir.herseyi kendi tadinda yapip verin eline verin kendi yesin zamanla alisir mutlaka,meyvelerden de yedigi yok mu