Seymay25 Kızlar 8 aylık bebeğim var emziriyorum hala saçlarımı boyatmak istiyorum bi sakıncası olur mu artık hem piskolejik hemde kendimi iyi hissetmek için yaptırmak istiyorum ama kararsızım aranızda yaptıran var mı??
Linam54 Seymay25 doktoruna sor bence. Benimde 15 günlük bebegim var. Bende boyatmak istiyorum. Bildigim kadariyla diplere gelmedigi sürece sakincasi olmuyo. Hamileyken boyattim ben hic birsey olmadi hatta haberim bile yoktu hamile oldugumdan. Kestirdim de. Allah koruyo bence.
Seymay25 Linam54 büyüdü sonuçta dışardan da yiyo 1 gün idare etsem diye düşünüyorum ama bilemedim yinede