Gryffindor prensinannesi_ 42 günlüktü. İki üç günde iyileşmeye başladı bir haftada hiçbir sorunu kalmamıştı
AlinaEmreHan1 prensinannesi_ ne kadar erken o kadar iyi 👍🏿 Ben bebekken yaptırmamıştım korkudan ama 2 buçuk yaşında yaptırmak zorunda kaldık çünkü balanit oldu 10 gün sürdü iyileşmesi toplamda . 10 gün hem ben hem oğlum zorlandık , o yüzden keşke küçükken yaptırsaydım dedim korkmadan
Metehan__annesi prensinannesi_ 19 günlükken yaptırdık.ilk gün huzursuzdu.ertesi gün bişeyi kalmadı.1 haftada normale döndü.1 yaşına yaklaştı hiç pişman olmadım hayatımda aldığım en doğru karardı galiba Allah utandırmasın 😂
Tadtugce Dört aylıktı sadece anestezi yapınca ağladı ama sünnet ve sonrası süperdi.bir haftada iyileşti.daha küçükken bile yapilabilirmiş
EgeHan24092022 3 aylıkken yaptırdım iyikide öyle yaptırmışız ilk gün çok kötüydü ertesi gün bişeyimiz kalmamıştı 1 haftada tamamrn geçti
ediz1alpay Pazartesi benim ki 24 günlük olacak randevusunu aldım yaptıracağım, kolay iyileşmişti yeğenimde de 22 günlüktü onun da yapıldığında.
adeniko_26 Doktorumuz henüz karaciğer gelişimi enzimi tamamlanmamış çocuğa lokal anestesi önermiyor 6. Aydan sonra yaptırın dedi doktorumuz aynı zamanda yenidoğan yoğun bakım doktoru güveniyoruz ve bu yüzden bekleyeceğiz
Hndealnathn 9 aylıkken yapıldı 3 günde iyileşti 1 haftalıkken pipisi olması gereken şeklini aldı sünnet sonrası hiç ağlamadi huzursuzlanmadi
Poyrazin_annesii 40 günlükken yaptrdım hıc aglamadı. Yarası 1 haftada ıyılestı. Smdı yıne dogum yapacagm yıne 40 gunlukken yaptıracagm. Aslnda 7 günlükken yaptırmak sünnetmiş ama bn sezeryanlı olucam oyuzden ilgilenemm dıye 40 gunu beklıcem
1aydanpoyraz Cumartesi yaptırdım bebeğim 3 ay 1 günlük salı günü banyo yaptırcam çok iyi geçti süreç rabbime şükürler olsun maşaallah oğluma diyim keşke daha küçükken yaptırsaymışım diyorum hatta
Mertveannesi2211 prensinannesi_ 44 günlükken yaptırdık iki gün içinde huysuzlugu bitti on gün içinde de dikişleri atıp tamamen iyileşti