Merhaba Anneler💓
2aylık bebeğim var her 3saate bir infatrini adlı ek sütü içiriyorum 125ml kadar.
Bebeğim sadece uyuduğunda içiyor, uyanıkken hiç içmiyor sürekli kendini geriye atıyor adeta savaşıyor emmemek için. Bazen ağlama derecesine bile gelebiliyor. Ben o yuzden uyutup öyle içirebiliyorum. İçinizde boyle bir durum yaşayan ve ya yaşamış olan varmı ?
Nasıl çözebilim bu durumu nasıl sevdiririm emmeyi.
Kafayı yeme derecesine geldim artk🫠