Selam kızlar. Emziriyorum, bebeğim 11 aylık. Günde 1 defa emiyor, bazen onuda yapmıyoda, sütüm var az da olsa. Fakat 2 hafta oldu arada yumurtalıklarım ağrıyor, pisleme oluyor olucam sanıyorum hep ama olmuyorum. Hormonel mi acaba sizce. Bende kistte vardı, doğumdan sonra iyi herşey yolunda dediler. Adet gecikmesi vardı, hap falan kullandım ozaman geliyodu falan. Geçen yaz bebeğim 3 4 aylıkken geldi 2 ay ard arda, sevinmiştim normale döndü diye. Sonra 1 ay gecikti, sonra ekimde yine olmuştum adet. Ozamanda sonra daha olmadım. Doktorum dedi normal diye. Emziriyorken 1 sene olmasam hiç normal dedi. 1 2 sene sürüyor normalleşmesi dedi.
Fakat bu pislemeler korkutuyo beni