Ysglsm Merhaba hanımlar, emzirme döneminde doktorunuzun kullanmanızı önerdiği vitamin ve mineral destekleri var mı? Bende 10 yıldan fazladır devam edem Demir eksikliği olduğu için Doğumdan sonra da devam ettim demir kullanmaya, bir de osteocare isimli bir magnezyum kalsiyum desteği kullanıyordum hamileyken onu kullanıyorum hala ama bebeğim 4 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor ve hala yenidoğan gibi sık emiyor, çok hızlı kilo verdim, saçlarım dökülüyor, ağzımda yaralar çıkıyor, gün içinde başım dönüyor, çok bitkinim kullandığım takviyeler yetersiz mi geliyor acaba diye kan tahlili yaptıracağım ama merak ettim sizlerde nasıl durumlar?
Minnakelifim03 Ysglsm aynı şikayetler bendede var di kan tahlili yaptırdım bilurubin yuksek çıktı ve tespitlerde bi sıkıntı çıktı haşimato teşhisi konuldu kan ve vitamin değerlerinizi olcturun bence
Elifhafsa1 Ysglsm ocean in vitamin damlası var doktor bu çok güzel dedi yannda da omega3 verdi güzel yani öneririm. Hatta bu ocean damlasinin 400 lük olanını da bebeğime kullaniyorum çok memnunum