Hansmomyy Kızlar merhaba 8 ay 20 günlüğüz. Alttan 2 üstten 2 dişimiz çıktı sürekli gıcırdatıyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
Aslananne1 Hansmomyy ay evet benimde oğlum öyle yapıyor alt üst disler çıktığından beri öyle bi ara unuttu bu son 1 haftadır yine başladı sinir bozucu kıracak diye korkuyorum valla 😄
Beybisibeybisi Hansmomyy ne oldu birşey dedi mi doktor 2 3 gundur oglumda var tam 1 yaşında yeni cikti disler cokk korkuyorum kirilicak diye
Hansmomyy Aslananne1 doktorunuzla görüştünüz mü 🥺ben son çare ona soracağım sürekli yapıyor zaten 4 tane dişi var çıkmadan kıracak diye korkuyorum 😂
Aslananne1 Hansmomyy bizim.doktor normal dedi kesfediyor diyor zaten bizim doktordan bi bok anlamadım herseye normal diyor 😄😄😄😄değiştircem doktorumuzu bıktım onun normal demelerinden😂sen kendi doktoruna sorunca buraya yazarmısin bana 😊