Benherseydenoncebiranneyim Kızım 7buçuk aylık. Organik bebe bisküvisi alıcam ama neyle ıslatıcaz onu? Normal süt verilmiyor malum. Muhallebinin içine falan mı atıyorsunuz siz?
Ysgl26 Benherseydenoncebiranneyim çorbalarına katıyorum blenderden geçirip kahvaltılarına katıyorum. Ama bisküviyi kendim yapıyorum
Uffsananebeslk Benherseydenoncebiranneyim Ben suyla ıslatıp , toz kahvaltılık mamalar var onlarla veriyorum
YaseminAren Benherseydenoncebiranneyim dut demlıyırum yada peynır altı suyu ıle ıslıyorum yada kaynamıs sogumus suyla ıslıyorm bazen meyve yada yogurta atıyorm onlarla erıyo ıhlamur denedım sevmedı erık elma kayısı kuryları vardı onlarla da denedım demleyıp onları sevdı