Dmtt06 Kızlar doğum yapalı bugün tam 1 ay oldu kanama bitmişti çünkü kürtaj olmuştum doğumdan sonra parça kaldığı için bugün kanama geldi baya adet belirtilerim de var ama bu kadar çabuk olur mu anlayamadım
Dmtt06 YaseminAren internette 6 hafta sonra başlar yazıyordu kafam karıştı millet 6 ay sonra falan oluyormuş demek bu kadar erken de oluyor
Zeynep-0608 Bende doğumdan 2nci ayda oldum ,sanırım birazda çok emzirmeden kaynaklı olabilir benimki çok emmiyordu