Ygmrkara Selam arkadaşlar bebeğim 7 ay 9 günlük 6. Aydan itibaren ek gıda ile cebelleşiyorum sadece emzirmemi istiyor ağzını açmıyor yiyecek verdiğimde dudağı ile bakıyor sıvı ise höpürtdetiyor yine de açmıyor 😅 denemediğim tarif kalmadı ne yapacağım ben nasıl sevecek bu çocuk besinleri 🥹
Kumsal_ada Zorlamaya çalışmayın 1 yaşına kadar önemli olan anne sütü zaten zorladıkça maalesef daha çok red sebebi oluyor , eline verin o tatsın öyle sevebilr Sevmediği şeyler tatlandırıp verin yasa başka tatlarla deneyin
Ygmrkara Kumsal_ada 2 ay sonra işe başlayacağım o yüzden bu kadar üzülüyorum yeterince anne sütü alamayacak ek besinde problem 🤷🏻♀️
Hndealnathn Blw yöntemini ve eline kaşık vermeyi deneyin.kimi çocuklar kendileri yemekten hoşlanır karışım yapmayın.benim kızımda öyleydi ve anladimki püre ya da bulamaç gıda değil katı gıda seklinde kendisi yemekten hoşlanıyor.çok ufak ama bir o kadarda çiğneme davranışı gösterecek kadar parçaladım ek gıdalarıni corbalarinda onada bir kaşık verdim bir kaşıkla da kendim bir yandan besledim 1.5 yaşında çatal kaşık kullanmayı kavradı kızım şuan 2 yaşında ben hiç karismiyorum bir eliyle yiyor bir çatal kaşıkla
Ygmrkara Hndealnathn bizim minnoş yiyecek olan şeyleri ağzına almıyor ama yenmeyecek her şeyi ağzına alıyor blw yöntemi çok denedim hep ters tepiyor