Merhaba arkadaşlar kızım 3.5yasinda ..biz bir tanede daha olsun istiyoruz, korunmayı bıraktık 4.ayimizdayiz.diger üç ay adet gunumden iki üç gün geri atıp hasta oldum,bu ayda geciktim, yarın gidip kan vericektim ama ade oldum..bir sene olmaması normal,ben acele ediyorum galiba hemen hamile kalmak istiyorrum,kizima geç döllenme ile hamil kaldim,iknci de nasıl olur bilmiyorum.bana onerbilceğiniz hamileliği kolaylaştıran şeyler var mı? Tecrübe edindiğiniz vs vs..