Merhaba kızlar. Biz evimizde iki senedir oturuyoruz ev sahibimiz ciddi bir zam yapmak istedi yüzde yüz üzerinde kabul etmedik. Meğer evi kiralarken bize tahliye taahhüdü imzalatmis şuan hemen 1 hafta içinde evi bosaltmamiz için icradan kağıt geldi. Ev sahibi ile anlaşalım diyoruz kabul etmiyor çıkın evden diyor.Ne yapabiliriz bebeğim çok küçük ev taşımam çok zor :(