Jsksksk-34 Arkadaşlar hamilelikte mide bulantım çok oldu, doğum yapalı 5 ay oluyor ama bulantım geçmedi ilaç kullansam emzirirken bir zararı var mı? Bu durumu yaşayıp doktora danışan varsa bilgilendirebilir mi beni lütfen