havuctarator yok olmuştum ama ben iki çocuğumu da sezaryen ile doğurdum öncesinde sancı açılma vs hiç olmadı iki gebeliğimdede. Doktor ona bağladı ilaç atalım öyle deneyelim dedi yada sedasyonla takalım dedi istemedim. Zaten çok sorunlu benim şeyim🙈 sürekli mantak enfeksiyon oluyor onu taktırsam daha çok olurdu