Btl411 Bebeğim 77 günlük yastıklı yatırıyorum yüksek olmayan yastıklarla kendini kaldırıyor oturur pozisyonuna getiriyor hemen düzeltiyorum yine yatırıyorum beline bişey olmasın diye yine kendini kaldırıyor şaşırdım sevindim de yoksa normal mi böyle şeyler bana mı erken geliyor 😂
Seydameva Btl411 çok tatlı topaç gibi şimdi o 🥰 yastık olunca kendilerini kaldırmaları çok kolay oluyor benim kızımda öyleydi hala da öyle 2 aylıkkende 1 dk durmazdı 10.5 aylık oldu hala 1 dk durmuyor 😂
Ozlmozlm Btl411 benim oğluşumda aynı 😁 bende yastık kullanıyorum ama incecik. Artık normal böyle şeyler 😁
Btl411 Seydameva evet ya kaldırmaya çalışırken sağa sola yamuluyor çok komikler maşallah seninki artık büyümüş benimki daha çok küçük büyümüyor 😂
Seydameva Deletedmom133 reflüsü olan bebekler mecburi kullanıyor bizim vardı ama onun dışında iki yaşina kadar kullanmaması gerekiyor haklısınız 🥰
Seydameva Btl411 3. Ayından sonra öyle bir büyüyor ki zamanın nasıl geçtiğini asla anlamıyorsunuz ve bu çok üzücü 😢 ne ara büyüdüde bu kadar kuduruk bir sıpa oldu bilmiyorum doğrusu 🤦🏻♀️
Btl411 Seydameva en tatlı zamanları şuan seninkinin tadını çıkar dillenmeye de başlar yakında oo süper daha ne olsun 😂
Seydameva Btl411 ay sormayın yememek için bazen kendimi zor tutuyorum arada bir çıldırtıyor ama olsun yine her yerini ısırasım geldi 😂
Deletedmom133 Seydameva ne güzel bakalım bizimkinde test yapıldı reflu derse bizde yatıracağız artik o yatağa 🥰
Hatis Bebeklerinde reflü olan anneler Bebeğinizin omurga sağlığı için reflü yastığı kullanın .Biz 4. ayı geçtik hala kullanıyoruz. Gerçekten işimize yaradı 🤗