Kızım 14 aylık. Popo üstü düşse dahi (oturur gibi) kıyametleri koparıyor, gözyaşları sel oluyor. Cok acılı ya da kötü düşmediği sürece görmezsen gelmeye calısıyorum fakat durum o kadar vahim ki ben kucağıma alıp sevene kadar sakinleşmiyor. Hatta bazen o öyle ağlarken görmezden geliyorum bakıyo almıyorum gözyaşları sel sekilde yanıma gelip kucağıma tırmanmaya calısıyor :/ bi yerde okudum her düştüğünde (kücük düşmeler için) sarıp sarmalamayın kendine güvenen birey olmaz diye de benimki ben kucağıma almasam da üstüme cıkıyor zorla al diye😂 doğru mu sizce öyle gözü yaşlı halde bırakmam