LokumAnnesi16 Kizlar Bi süre annemde kaldım besigini alamadığımız için kızımı yanımda yatırdım şimdi eve geldik asla besiginde yatmıyor uyanıp ağlıyor yanımda uyuyor sadece nasıl alistircam tekrar besigine
Tontis_annesii LokumAnnesi16 benimde yanıma alıştı ve maalesef beşiğine alıştırmıyorum sürekli ağlayarak uyanıyor bi çözüm bulan varsa bana da söylesin 😩
Aselllll LokumAnnesi16 28 aylığa kadar benımle yattı ama sonra ayırdım hemen alıstı sıkıntı yaşamadım