Merhaba hanımlar, benim ikizler 3 aylık ve doğduklarından beri kayınvalidemlerde kalıyoruz destek için. Artık kendi evime gitmek istiyorum ama tek başıma nasıl olur bilmiyorum. Bazen ikisi aynı anda ağlıyor, birisi kusarken birisi acıkıyor bağırıyor vs çok zor.. Siz nasıl yaptınız deneyimlerinizi paylaşır mısınız?