ssereny Bebeğinizde kullandığınız losyon veya yağ vücut kuruluğu için neler kullanıyorsunuz nasıl kullanıyosunuz kullanıpta hangilerinden memnun kaldınız?
Rumuz_13 ssereny mustela streopia balm ı aşırı iyi bebeğin cildini sabah akşam kremledim düzeldi kremi değil ama balmı daha etkili imiş
Kerem_k1 ssereny oğlumda alerjik egzama çıktı yüzü çok kuruyor diye doktor bepanthol önerdi ve ilk günden öyle güzel etki ettiki. Nemlendiricisi varmı bilmiyorum ama bepanthol dan çok memnunum. La roshe posay’in ürünleri çok güzel bu arada.