Bebeğim 14 aylık iyiden dişlendik ve iki aydır yaralar geçmiyo nasıl bir yol izlicem bilmiyorum arkadaşlar yardım edin denemediğim ne kaldı bilmiyorum ama inşallah burdan yardımcı olacak birileri çıkar . Süt pompası alsamda dişleri değmeden daha az emzirsem sağsam bir taraftan acaba daha mı çabuk iyileşir diye düşünüyorum bu aralar sizce yardımcı olurmu🤲