Çook eskiden vardı unutmuşum artık bilgim de yok size sorayim dedim.
Eşimin facesi var ama öyle sık sık girmez eskiden açılmış duruyor öyle işte.
Geçen baktım Allah’tan kendisi farketmemiş olsa söylerdi eminim.
Messenger sohbet kısmına baktım annem 2 kez farklı günlerde mesaj atmış. 3-5 kez de arama arama yapmış istek kısmına düşmüş.eşimden yana karşılık verilmemiş mesaj görüldüsü vs yok.
Arama mesaj olsun vs bildirim gelmiyor mu facede? İnstagram’da ne bende ne eşimde bildirim gelmiyor.
Neyse hemen engeli bastım.
Mesaj atamaz herhalde değil mi? Sohbet online kısmına bakıyorum diğer arkadaşlar önerilerinde en altta engellediğim halde annem gozukuyor🤷♀️