Didoana bireylulannesi gündüz yaklasik bi aydır emzirmeyi bıraktım gece de zaten son zamanlarda en fazla üç kere uyanıyordu uyanmaları azalmıştı
Didoana bireylulannesi niyetim bi anda kesmek değildi açıkçası aşamalı kesecektim fakat olmadı . Gündüzü kestim zaten emerek uyuyor diye gündüz bi kere emziriyordum . Bebeğinize bağlı zor bırakacaksa aşamalı kesin
Bety Didoana sürekli uyandı emerek uyuduğu için geç saatte uykuya dalıyordu ama kendi kendine uyumaya alıştırdım 1 ay sonra ikinci doğunca düzeni bozuldu 3 yaşına girecek düzen kuramadım 🫠
Didoana bireylulannesi aslında büyüdükçe öyle oluyormuş benimki daha küçük diye belki ama şunu biliyorum anne kararlı olmalı kesinlikle . Sabredeceğiz 🥺