deryaarslan Pakze_pyrz hiç faydasını görmedim ben doktor yazmıştı kızıma ilk haftlarnda iki kez falan kullandm fydası olmaynca bıraktım. Başka da kullanmadm çok sürmeyince gaz sorunumuz
benkosarim Pakze_pyrz ben kullanıyorum gayet de faydasını gördüm Bir deneyin bebekten bebeğe değişiyor ilk başta sap simplex kullanıyorduk biz de sonra çok zam geldi mestil geçtik gayet de faydasını gördük hala kullanıyoruz
Kbrbisi28 Bebekten bebege degisiyor biz kullandik ise yaradi ama simplex ve biogaia daha bi etkili tabi