Karaaslan2 Arkdaslar işte calişiyorum bebeğim hasta burnu akiyor öksurmeyede başlamis. Aksam ia cikisi acile götursem devlete . Guzel bakip ilgileniyorlarmi ??? Bakirköy sadi konuga goturucem . Yardim lutfen gidenlerden
bal_cocuk Karaaslan2 canım soğan koklat baya iyi geliyor genzi tıkanmıyor. Burnu aktıgı icinde huzursuzlugu olmuyor
DorukDefne0 Karaaslan2 tabi ilgilenirler neden ilgilenmesinler ki ben hep devlet hastanesine götürüyorum cocuklarimi doktorumuz çok iyi acile de gidiyoruz gerekirse oradakiler de gayet iyi ilgileniyorlar