bunemeselaa biyere gömmedim gömmeyi düşünüyorum. Göbekbağı, ilk emziği, ilk saçı bi kutuda duruyor. Sünnet derisi bile duruyor atanadım kıyamadım 😂hatta nasip olursa ilk dişini de koyacağım hatıra kalsın.. göbekbağına özellikle kıyamıyorum. Oğlumla benim aramdaki fiziki bir bağdı sonuçta..