Demiralp60 Kızlar bebeğim doğduğundan beri hırlıyor.2 farklı doktora götürdüm 1 kere film çektiler ama Allaha şükür birşey çıkmadı. Genelde emdikten sonra hırlamaya zor nefes almaya başlıyor.doktorlar burun delikleri küçük olabilir düzelir dedi. Böyle bir durum yaşayan varmı?
Mtsz4334 Demiralp60 burnu nu düzenli açın benim oğlumda doğduğundan beri hırıltılı bizde gittik doktora izotonik suyla açın birşeyi yok dedi temizleyince geçiyor
Annekuzusu3443 Demiralp60 bızım de 20 gunlukten sonra baslamıstı hırlıyordu ozelıkle gecelerı ve cok hapsuruyordu doktora gıttık doktor burun delıklerı kucuk oldugu ıcın hırlıyordur bebekler hapşırarak burun deliklerini genısletıyor onemlı bısey yok demıstı sonra gectı cok sukur
bitanemmm Demiralp60 reflü ihtimali değerlendirildi mi doktorlar tarafından? Gizli reflüsü olabilir ya da emdikten sonra süt ağzından çıkıyorsa normal reflüsü vardır. İki çeşidide hırıltıya sebep olur.
Demiralp60 Mtsz4334 düzenli açıyorum burnunu izotonik su ile ama bu seferde genzine kaçıyor rahatsız oluyor😂
bitanemmm Demiralp60 evet maalesef reflü hırıltı yapıyor, akciğerleri temizse aklıma gelen bir ihtimal reflü.. benim kızımda da aynı sorun vardı, hala da ara ara devam ediyor, mamasına thickener ekliyorum, biraz koyulaştırıyor ve iyi geliyor.
Demiralp60 Annekuzusu3443 aynen bizede burun delikleriniz küçük dedi ama 3 aylık olduk hala mı biyümedi