Merhaba anneler. Bugün 32 günlük olduk. Bebeğim neredeyse bir haftadır uyandırmıyorum kendi istediği saatte kalkıyor artık. Sabahtan akşama kadar çok az uyuyor ve sürekli memede kalıyor. Akşam da sabaha kadar iki kez veya üç kez uyanıyor bazen 4 saati geçiyor uykusu. İlk sorum uykusunu bölmeme gerek var mı acıkınca kendiliğinden uyanır mı ? İlk zaman çok dikkat ettim satılık problemimiz olmadı çok şükür. İkinci sorum ise sabahtan akşama kadar çok az uyuduğu için sürekli memede kalıyor yani sürekli emmek istiyor emerken uyuyor ve yerine yatırınca uyanıyor. Mama verdiğim zamanlarda huzurlu oluyor gibi hissediyorum. Sürekli emdiği için de sütüm yeterli gelmiyor sanırım birikmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten deneyim diyorum mamasız aç kalır diye çok üzülüyorum. Diğer türkü mama vermek istemiyorum herkes tepki gösteriyor ona üzülüyorum. Yani psikolojik olarak çok yıprandım artık.