Hediye-73 Arkadaşlar kalça çıkığı için abdüksiyon ortezi kullaniyoruz. Kullanan varsa bilgilendirebilir mi? Faydası var mı , süreç nasıl ilerliyor??
QR8 Busrabsr merhaba hala kullanıyor musunuz durum nedir bizde kullanıyoruz sizde süreç nasıl merak ettim
QR8 Busrabsr kaç ay kullandınız acaba bebekten bebeğe gelişim farkı olur mutlaka tabi ama ne kadar sürede oldu merak ediyorum
QR8 Biz de 4.5 aydan beri kullanıyoruz 9.aya kadar gece gündüz kullanmaya devam edicez sonrası röntgene göre şekillenecek ama artık hareketlenmeye başladığı için biraz sıkıntılı geçiyor