İki tane test aldım pozitif çıktı kan tahlilinde 7 haftalık gebelik değeri çıktı bir doktor bir asistanı kese ve bebek gördü başka bir doktora gittiğimde o daha keseyi göremedim dedi 8 ocaktan belli adet olmadım o doktor göremedim diyince içimde hala şüphe var acaba hamile değil miyim diye . Siz evde yaptığınız yöntemlerle nasıl emin olacaksınız ki