Çok geçmiş olsun ben hamilelikt ve sonrasında da bu dişlerdem çok çektim emziriyorum ve antibiyotik de kullandım aymı şekilde doktorun ona göre ilaç vermitir hiç sıkma canını ve emzirmeye devam et şuan yapacak bir şey yok apse yapmış dişin mecbur kullanıyorsun ilaç 🥰 benim bebeğimde hiç de bişey olmamıştı ayrıca