Zynpgmt Kızlar memurum geçen ay doğum yaptım belgemi de gönderdim müdürüme. Fakat maaşıma çocuk yardımı eklenmemiş. Eşim zaten almıyor. Kalktı mı? Yoksa başka bir şey mi yapmam gerekiyor çdu?
Mertveannesi2211 Zynpgmt çocuk yardımı dediğiniz ilk çocukta 300 TL olan sa biz sosyal yardıma başvurmuştuk başvurudan 2 ay sonra yattı