aatabeyyy İyi günler güzel anneler acaba siz formül mamayla beslenen bebeğinizi ne zaman mamadan ayırdınız?
Poyrazin_annesii Şuan 13 aylık oglum . 3 ay snra bırakmayı düşünüyrm şuan azalttık gunde en fazla 2 kere içiyor. 3 ay snra dogum yapacagım mama almakta zorlanırm dıye bırakmak ıstyrm. Yoksa 2 yaşına kadar verrsm