Yasminmiray10 1 yaşına kadar asil öğün anne sütü ya da mamadır. Gıda ek olarak verilir . Sırf kilo için mamayi kesmeniz ya da azaltmanız doğru değil. Çünkü onun içindede bisuru vitamin mineral var neticede anne sutune en yakin besin. Yani 1 yaşına kadar aslında doyumluk yesin gibi bir durum yok. Bu süreç yeme alışkanlığı kazanması gıdaları tatmasi için bir süreçtir. Bu süreç çoğu zaman yanlış anlaşılıyor. Takmayın bu kadar kilosuna . Benim oğlumda 3 yaşına geliyor 12 kilo. Bide çalıştığım yerde bir öğretmenimiz vardı ben sürekli şikayet ediyordum yemiyor etmiyor zayıf kalacak diye. Dediki sakın sakın dedi. Aynı senin gibiydim dedi çocuğun ağzına tikistira tikistira midesini büyüttüm dedi. Oğlu şimdi liseye gidiyor obez olmuş. Şimdide zayiflatamiyoruz. O yüzden müdahale etme çok fazla demişti bana . Ve sonrasında böyle şeyleri çok duydum etrafimdan . O yüzden bununla hayatinizi zindana çevirmeyin. Çocuğunuzla güzel vakit geçirmeye bakın.