Saati geldiğinde anında uyur. Şuan 21 aylık. uyandıgında Bagırarak haykırarak deli gibi aglıyor hala uykuda gibi beni duymuyor bile ve 7-8 dk bu böyle sürüyor.
Yani uyku terörü ne diye okudum; cok eşleştiremedim de bilemiyorum
2 yaş sendromumu anlayamadım
Pedegog a mı gidelim ?
Yaşayan anneler ne yaptınız