Bebekbebek24 Türk kahve makinesi bilemiyorum, ben Philips Latte go 3200 aldım Kasım ayında, ondan önce kapsül Nespresso vardı. Çok kahve içen biriyseniz çok güzel yapıyor açıkçası. Tabii kullandığınız çekirdeğe göre de değişir. O konuda çok memnunum ancak yer sıkıntınız var ise çok içmiyorsanız büyük gelebilir.