Habibeayliz32 biliyorum çok kez yazdım canım biberon falan almiyo bebeğim kaşıkla veriyodum onuda almiyodu hicbisekilde beslenmek istemiyordu benim bebeğimin beslenmek istememesi baş parmagina alışmıştı ve çok fazla gece gündüz emiyodu o baş parmak tokuluk hissi veriyormus eldiven taktım şimdi unutuyo yavaş yavaş elini ama emmesi uykudan kalkinca emiyo yatarak oda kaskikla da aliyo önceden hiç almazdı bende biraz olsun rahatladım ins duzlelir ztn 5. Ayda ins ek gıda tadimina da basliycm emmeye emmeye sutumde azaldı malesef 😢 kilosunu bilmiyorum 4. Ay asimiz var yarın bakalm