Aaa111 Arkadaşlar bebeğim çok gazlı idi ama 2 gündür inanılmaz ağlıyor karnına çekip gazını çıkarıyor morariyor gunduzde bugün huzursuzluk başladı atak haftası mi bu hafta gaz mi artıyor başka sorun mu var :(