ipekgumen1 Yaşından itibaren devam sütü vermeye başladım 6:30-7:00 yemek yer 8de uyur 12de 180-210cc devam sütü içiyor. Sabah 5-6ya kadar uyuyor.
SMA kullandım ilk başta daha sonra gaz sıkıntısı oldu, Bebelac golda geçtim bir süre içti 1-2 ay sonra içmemeye başladı. Şuan Aptamil 4 numara kullanıyorum 1 aydır güzel içiyordu şimdi bir kaç aksamdir onu da içmiyor anlamadjm nedenini 🤷🏻♀️